Reklama zprávy

Reklamní prostředí

Sony a ConPro zahajují spolupráci

Napsal admin • Zář 8th, 2010 • Rubrika: Reklama

Praha (Pressweb) – Společnost Sony Central and Southeast Europe Kft., organizační složka Česká republika, přední celosvětový inovátor v oblasti spotřební elektroniky, podepsala smlouvu o poskytování kompletních služeb v oblasti Public Relations na českém trhu s agenturou ConPro s.r.o. Ta od 1. září 2010 nahradí stávající agenturu SARA EVENTS s.r.o.

Vítěz výběrového řízení, společnost ConPro s.r.o., bude zajišťovat PR servis pro celé produktové portfolio společnosti Sony v oblasti spotřební elektroniky pro soukromé spotřebitele, které zahrnuje nejen značky BRAVIA®, HANDYCAM®, Cyber-Shot®, WALKMAN® a VAIO®, ale i další produkty jako jsou digitální zrcadlovky, autorádia a domácí kina. „Profesionálům ze SARA EVENTS patří velké poděkování. Vzhledem k jejich vytížení na dalších projektech, především eventového charakteru, jsme se ale rozhodli vyhledat novou agenturu specializovanou na public relations. Společnost ConPro s.r.o. ve své nabídce nejlépe vystihla naše cíle a potřeby, navíc má se značkou Sony již zkušenosti. Věřím, že spolupráce na klíčových projektech, které nás v nadcházejícím období čekají, bude pro obě strany přínosná,“ sdělila Ivana Katančíková, Brand Communication Assistant Manager, Sony Central and Southeast Europe Kft., organ. složka Česká republika. „Společnost Sony se momentálně zaměřuje především na propracovanou in-store komunikaci jak v prodejnách Sony Center, tak i v elektrořetězcích a nezávislém maloobchodu. V budoucnu chceme pokračovat v on-line komunikaci a posílit aktivity public relations,“ doplňuje Ivana Katančíková.

„Velice nás těší, že jsme uspěli v tomto výběrovém řízení. Vážíme si důvěry a věříme, že díky našim zkušenostem můžeme nabídnout přesně to, co Sony potřebuje,“ řekla Eva Čejková, zakladatelka a ředitelka agentury ConPro s.r.o.

Od 1. září 2010 budou na informačním systému pro média (http://extranet.conpro.cz/) společnosti ConPro umístěny veškeré informace a potřebné podklady (TZ, fotografie, atd.). S veškerými dotazy v rámci poskytování PR služeb, včetně zápůjček produktů, se média mohou obracet na Soňu Uhrovou, Senior Account Managerku společnosti ConPro.

Pro další informace kontaktujte:

O společnosti Sony:

Sony je přední celosvětový inovátor v oblasti výrobků audio, video, komunikačních a informačních technologií jak pro soukromé spotřebitele, tak i pro profesionální trhy. Jméno Sony má dobrý zvuk díky audiovizuálním výrobkům, jako je televizor BRAVIA™ LCD s vysokým rozlišením (HD), digitální fotoaparát Cyber-shot™, kamkordér HandycamR nebo MP3 přehrávač WalkmanR a dále osobní počítače VAIO™ a profesionální HD vysílací zařízení, které využívá zejména technologii XDCAM™ HD. Společnost nabízí v oblasti vysokého rozlišeni kompletní hodnotový řetězec a díky své činnosti na poli spotřební elektroniky, hudby, záznamu a přenášení obrazu, her a online zařízení je Sony jednou z předních světových značek pro digitální zábavu. Po celém světě zaměstnává na 170 000 pracovníků.
Díky svému dlouhodobému fotbalovému partnerství – jako oficiální sponzor Ligy mistrů UEFA do roku 2012, jako oficiální partner FIFA do roku 2014 a jako sponzor mistrovství světa ve fotbale v letech 2010 a 2014 – má společnost Sony podíl na nadšení milionů fotbalových fanoušků po celém světě.
Vice informaci o Sony Europe najdete na adresách http://www.sony-europe.com a http://www.sony-europe.com/presscenter. “Sony”, “WALKMAN”, “VAIO”, “Cyber-shot”, “Handycam”, “α”, “BRAVIA” and “XDCAM” jsou registrované ochranné známky nebo ochranné známky společnosti Sony Corporation. Všechny ostatní ochranné známky nebo registrované ochranné známky jsou majetkem jejich konkrétních vlastníků.

O společnosti ConPro:

ConPro s.r.o. spojuje svět médií, reklamy a marketingu v jeden celek. Poskytuje profesionální marketingovou činnost, public relations (PR), konferenční servis a efektivní reklamní služby. Díky úzké spolupráci jednotlivých divizí ConPro ušetří klienti svůj čas i peníze. ConPro přistupuje ke každému individuálně a plně zohledňuje jejich vize, cíle, potřeby, rozpočty a především cílové skupiny. Vytváří úplné komunikační programy a marketingové strategie podle precizně vypracovaných analýz.
Společnost ConPro má s PR aktivitami pro značku Sony historickou zkušenost (značka patřila pod křídly ConPro více než rok /2008/). Klienti z oblasti technologií a IT (kromě Sony pracuje ConPro pro značku EPSON a SAS) si také vyžádali vznik nové interní pracovní skupiny PR FOR TECHNOLOGY & IT CLIENTS.

Štítky:

admin je
Email na autora | Všechny články od admin

Komentáře k článku